sobota, 17 grudnia 2011

Urodziny PSIAPSIÓŁKI

Moja PSIAPSIÓŁKA, miała urodzinki.... ech, starzejesz się staruszko;) no i tak się złożyło, że kiedyś dawno dawno Gocha pokazała mi bransoletka, która jej się bardzo podoba;) więc jak się domyślacie...;) hehe;) oczywiście jest troszkę inna niż oryginał, tamta była niebieska... niebieski wydaje mi się nie jest kolorem Gochy, dlatego wybrała ciemny granat ( prawie jak czarny) Oczywiście to jest wszystko swarowski, zawieszony na srebrnej bransoletce;) Nowej właścicielce podobno przypadł do gustu:) a ja sama chyba sobie zrobie podobną;)





Jeszcze raz najlepszego Kobietko;)
 a ja kolejny dzień w szkole... jutro powtórka z rozrywki, więc potrzebuje siły dużo;) bo tak jak mi się nie chce, to tylko ja sama wiem...:)
Pozdrowienia i miłej niedzieli;)

1 komentarz: