środa, 23 listopada 2011

coś nowego i świerzego, przynajmniej dla mnie...

Podczas przerzucania kanałów w trakcie choroby, wpadłam na TVN Style ( i myśle że to nie jest kryptoreklama). akurat nadawali program Magdy Mołek "W roli głównej". Gwiazda, w roli głównej... Alicja Janosz... hmmmm ....Idol powiecie.... no tak...jakieś wątki typu Szymon Wydra, Ewelina Flinta, czy też Ania Dąbrowska, ale Ala Janosz... to ta dziewczynka, dziecko, które wygrało Idola, przyznajmy, dzięki talentowi... ale jak to bywa w Polsce, była wygrana, było szaleństwo, były plany, i co? kiedy ostatnio słyszeliśmy o niej? Przy nagraniu jakiejś piosenki do kolejnej produkcji Disneya? Jakoś chyba tak... chyba nikt specjalnie nie śledził jej kariery. a tu wywiad z M.M. więc moje zaskoczenie duże... no i posznupałam.... i znalazłam, i ta Ala, to nadal kruchutka, malutka, drobniutka, ale już nie dziewczynka, ale Kobitka:

Wiecie co, nie wiem jak dla Was, ale dla mnie ta piosenka jest.... niech pomyśle.... no czekajcie, myśle, nie? hmmm Fantastyczna, prosta, prawdziwa, szczera, niezwyczajna,dojrzała,   hmmm co o tym sądzicie? Słucham jej wciąż wkoło, i szukam, dlaczego ona tak do mnie trafiła. Sami oceńcie słuchając.... Każdy ma swoje klimaty, ale wiecie, trzeba poszerzać horyzonty;P
Miłej nocki życzę;*

2 komentarze:

  1. :) a ja polubiłam bardzo Jest jak jest :) teledysk i słowa takie pozytywne uwielbiam go oglądać :)
    dziękuje za mile słowa i udział w candy :)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za udział w zabawie :) piosenka faktycznie bardzo fajna i taka optymistyczna :D

    OdpowiedzUsuń